Posiadamy części samochodowe do marki Rover.

Uwaga! Nie wszystkie części mamy wystawione na Allegro. Jeśli szukasz części, której nie ma na naszym Allegro zadzwoń do nas!

Sprzedaż telefoniczna

 793 031 115

Sprzedaż internetowa

Nasze Allegro – kategoria Rover

Działamy w województwie Kujawsko-pomorskim. Dokładnie – w Barcinie (Mamlicz 145) i Bydgoszczy (ul. Fordońska 157). Blisko do nas jest z takich miejscowości jak: Toruń, Inowrocław, Gniezno, Pakość, Żnin, Łabiszyn, Strzelno, Nakło Szubin, Mogilno, Gniewkowo, Solec Kujawski.

Realizujemy również sprzedaż wysyłkowo.


Ostatnio dodane do demontażu samochody marki Rover

No items found

Kilka słów o marce Rover

roverChoć historia firmy Rover zamknęła się w roku 2008, ten producent samochodów z Birmingham zasługuje na to, aby poświęcić mu chwilę uwagi. W historii motoryzacji zapisał się złotymi zgłoskami, a my – Polacy – zawdzięczamy mu więcej niż sądzimy. Założona w 1883 roku firma zajmowała się produkcją rowerów i wprowadziła je do obiegu w postaci, jaką znamy do dziś, a więc jako pojazdy napędzane łańcuchem z kołem przednim i tylnym charakteryzującym się taką samą wielkością. Właśnie takie pojazdy pojawiły się na ziemiach polskich pod zaborami szybko zyskując sobie ogromną popularność. Była ona na tyle duża, że już na zawsze pozostały rowerami.

Dla samej historii marki znacznie ważniejszy wydaje się jednak rok 1901, Rover powitał bowiem dwudziesty wiek jako producent samochodów. Pierwszy model – Rover 8 – był samochodem przeznaczonym dla dwóch osób, a jego projektant – Edmund Lewis – stał się pracownikiem firmy rezygnując ze współpracy z Daimlerem.

Z czasem oferta firmy poszerzyła się o motocykle i ciężarówki, nigdy jednak nie zapomniano o samochodach osobowych. Przełomowy okazał się jednak przede wszystkim początek lat trzydziestych. Wielki Kryzys sprawił, że Rover musiał zrezygnować z produkcji motocykli i rowerów, a nowe władze firmy zadecydowały, że swoją ofertę będą adresowały do nabywców, którym marzy się rozwiązanie bardziej luksusowe niż dominujące wówczas w sprzedaży Fordy i Austiny.

W 1950 roku w sprzedaży pojawił się pierwszy samochód, do którego napędu wykorzystano turbinę gazową z silnikiem umieszczonym za siedzeniami, lata pięćdziesiąte i sześćdziesiąte okazały się też złotymi latami koncernu. W roku 2005 firma ogłosiła niewypłacalność, a produkcja została wstrzymana.