Posiadamy części samochodowe do marki Daihatsu.

Uwaga! Nie wszystkie części mamy wystawione na Allegro. Jeśli szukasz części, której nie ma na naszym Allegro zadzwoń do nas!

Sprzedaż telefoniczna

 793 031 115

Sprzedaż internetowa

Nasze Allegro – kategoria Daihatsu

Działamy w województwie Kujawsko-pomorskim. Dokładnie – w Barcinie (Mamlicz 145) i Bydgoszczy (ul. Fordońska 157). Blisko do nas jest z takich miejscowości jak: Toruń, Inowrocław, Gniezno, Pakość, Żnin, Łabiszyn, Strzelno, Nakło Szubin, Mogilno, Gniewkowo, Solec Kujawski.

Realizujemy również sprzedaż wysyłkowo.


Ostatnio dodane do demontażu samochody marki Daihatsu

No items found

Kilka słów o marce Daihatsu

DaihatsuDaihatsu to jedna ze starszych japońskich marek samochodów, jej korzenie sięgają bowiem roku 1907. Początkowo firma znana była jednak jako Hatsudoki Seizo, a pierwsze lata jej działalności sprawiły, że dała się poznać przede wszystkim jako producent silników.

Z czasem jej oferta poszerzała się jednak, w jej skład weszły przy tym zarówno ciężarówki, jak i trójkołowce. Firma od samego początku nie ograniczała się zresztą do rynku w rodzimej Japonii, choć jej plany ekspansji dotyczyły przede wszystkim rynków azjatyckich. Prototyp pierwszego samochodu osobowego na czterech kołach pojawił się już w roku 1937, nietrudno jednak domyślić się, że firmowe plany należało zmodyfikować. Nie pomogło im ani zaangażowanie wojskowe Japonii na frontach II wojny światowej, ani późniejsza zależność gospodarcza kraju od Stanów Zjednoczonych. Sama nazwa Daihatsu pojawiła się po raz pierwszy w roku 1951, na pierwsze powojenne samochody należało jednak poczekać jeszcze dziesięć lat.

Dziś mówi się o tym, że za najpopularniejszego i najbardziej znanego reprezentanta marki należy uznać model Cherade, choć nie był on jedynym, który przyniósł Daihatsu międzynarodową popularność. Dziś Daihatsu nie cieszy się już dotychczasową niezależnością, a większościowy pakiet akcji firmy należy do koncernu Toyota.

Niedawno zdecydowano przy tym, że marka wycofa się z Europy, utrzymanie jej pozycji okazało się bowiem zbyt kosztowne już choćby ze względu na niekorzystny stosunek jena do euro, a tym samym coraz mniejszą opłacalność samego eksportu.